Auto v nouzovém režimu

1999 - ....

Moderátoři: Pavel, jirka0007

Odpovědět
ZachovalM
Příspěvky: 2
Registrován: pát 15. úno 2013 12:23:21

Auto v nouzovém režimu

Příspěvek od ZachovalM »

Zdravím, mám problé se svým autíčkem (Reanault scenic, 2002) a chtěl bych poradit, co s tím.
Si takhle pěkně jedu a najednou se mi rozsvítila kontrolka elektronické chyby, nebo tak nějak (takovej jakoby svinutej drát + něco) a auto skočilo do nouzovýho režimu, aspoň myslím. Teď po rovince jede tak max. 80 a do kopce tak 50. Prostě to nejde vůbec do otáček, max. tak 3000 otáček, ale než to k nim doleze, tak to trvá snad celej den. Tak jsem s tím zajel na diagnostiku a s tý vylezlo, že je špatnej potenciometr plynového pedálu. Tak pohoda říkám si, sehnali jsme ho na vrakáči a vyměnili, bohužel žádná změna. Tak jsem dále zkusili ještě vyměnit škrtící klapku, ale stále nic. Zběžná prohlídka káblíků, taky nic.
Když třeba zhasnu motor a znova nastartuju, tak kontrolka nesvítí, a když plyn jenom lechtám, tak se nerozsvítí, ale když trochu přišlápnu, tak blik a znova nouzovej režim.
Auto mám tak půl roku, a před 5 měsícama jsem ho předělal na lpg. Celou dobu jezdilo v poho a teď tohle.
Nevíte někdo jakej by mohl bejt problém na co je nutný se podívat.

Díky za rady.

hombre54
Příspěvky: 1
Registrován: stř 24. srp 2011 19:56:33

Auto v nouzovém režimu

Příspěvek od hombre54 »

Zdravím, docela by mě zajímalo, jestli se objevovala porucha hned po montáži LPG? ozvěte se na moji adresu zgellrich@seznam.cz

Pavla
Příspěvky: 2
Registrován: sob 02. bře 2013 18:01:50

Auto v nouzovém režimu

Příspěvek od Pavla »

Zdravím,

tuto závadu jsem řešila prakticky celý loňský rok se svou lagunou (2002). Bohužel mi také nepomohlo vyčištění škrtící klapky potenciometru, vyčištění kabelů, výměna klapky z vrakáče až nakonec jsem musela měnit celý potenciometr v autorizovaném servisu a stálo to cca 10 000. Ale nedalo se jinak :-(

ZachovalM
Příspěvky: 2
Registrován: pát 15. úno 2013 12:23:21

Auto v nouzovém režimu

Příspěvek od ZachovalM »

Tak jsem se sem po delší době dostal a popíšu, jak jsem nakonec dopadl.

Dále jsem řešil shora uvedený problém a pak jednou jedu z práce domů a v prostřed světelný křižovatky konečná. Auto úplně odešlo, nešlo ani nastartovat. Dojel jsem ještě setrvačností 20 m za křižovatku. Kontrolky svítily, ale blikalo kde co. Tak jsme to s kámošem odtáhli do servisu. Bylo to v pátek, provoz jak sviňa a zrovna byla ta sněhová kalamita. Nechal jsem to tam asi do úterý a pak mi mechanik říkal, že mu tam vyjelo asi 12 chybovejch hlášení. Tak pátral po problému a našel nějaký relé, který se mu nezdálo, tak je vyměnil a chyby byly pryč a auto v pohodě. Říkal, že dál už nemůže nic hledat, když to už neukazuje chybu.

Takže asi od konce února jezdím v pohodě a doufám, že už se to nebude opakovat. Takže závada byla nakonec taková chujovina.

hk-6
Příspěvky: 1
Registrován: úte 28. kvě 2013 10:35:23

Auto v nouzovém režimu

Příspěvek od hk-6 »

Zdravím, zrovna řeším ten sám problém se škrtící klapou a auto reaguje stejně jako tvoje. Můžeš prosím tě zjistit které to bylo relé a kde je umístěné. Díky za odpověď.

Odpovědět