Imobilizer
Imobilizer
Při závadě se žhavením,jsem ještě zjistil,že mi nefunguje imobilizer.Nesvítí kontrolka na palubní desce a ani se nerozvítí při zapnutí klíčku.Pojistky jsou v pořádku.Nevím jak jej znovu oživit,nebo restartovat.Poraďte mi prosím.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 157
- Registrován: pon 07. lis 2011 21:31:42
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Imobilizer
Co jsi měl se žhavičkami povídej
Imobilizer
Dobrý den.
Na spoustu rad zde z fóra jsem došel k závěru,že mi mefunguje imobilizér.Je na desce v levo u řidiče pod pojistkovou skříňkou.Vše ostatní co tato deska ovládá mi funguje.Po poradě s několika autoelektrikáři jsme došli k závěru,že imobilizer dostal špatný cod a nefunguje.Žhavení je na imobilizeru závislé a to tím,že pokavad imobilizér nepovolí start,tak se sice motor nažhaví,ale to je vše.Je připraven,ale nesepne se řídící jednotka,čerpadlo a palivové čerpadlo.Zkrátka,jako kdyby chtěl auto někdo ukrást.Takže mi nezbívá než ušetřit hezkou sumičku a nechat imobilizér programově aktivovat,nebo jej zakázat a ještě nastavit řídící jednotku motoru,aby pustila start motoru.Nevím co se stalo,ale v okolí nás bylo asi patnáct se stejným problémem.Tak nevím zda je radiové ovládání otevírání dveří a deaktivace imobilizéru výhra.Tak trochu koketuji s tím,že je možné,že mi imobilizér vyřadil z činnosti nějaký radiový signál,který má podobnou frekvenci.Na tomto základě mám docela strach vyjet,neboť se mi může stát,že odněkud už neodjedu.A tak si myslím,že tohle trochu pání žabožrouti nedořešili.Jo elektronika v autech ta nás zničí.Jinak přehrání programu cca 3500 - 5000Kč.Docela drahá sranda.Jindra
Dnes je 21.3.12
Prošel jsem spoustu dalších rad a pokynů.Takže moje zjištění je takové.Dálkové ovladání je radiové a imobilizér se aktivuje klíčkem ve spinací skřínce.Ta také dá příkaz řídící jednotce povolení ke startu motoru.Takže závěrem.Desky IMO v těchto vozech jsou poruchové a nikdo nedokáže s přesností určit,kdy Váš vůz neodjede kv§li této závadě.Nová deska přijde na 7000-12000kč a měla by být už bez problémů,neboť tento problém výrobce už vyřešil.Přesto jsem se rozhodl Imobilizér vyřadit a nechat jej na kartě IMO zablokovat a na řídící jednotce nastavit poivolení startu motoru.Dnes jsem našel firmu,která to dělá a s poštovným to přijde cca na 2700Kč.Chtějí poslat Kartu IMO a řídící jednotku a potvrzení o tom,že jste majitelem auta.V přiloženém souboru je informace a spojení na firmu,která se tím zabývá.Tak snad už budu brzy zase jezdit a snad bez obav,že někde zůstanu.
Dobrý den,
trvale odstraneni imobilizeru u tohoto vozu je mozne. Pro tuto upravu je nutne k nam privezt immobox a ridici jednotku motoru, ale take technicky prukaz kterym prokazete ze jste majitelem uvedeneho vozu. Doba potrebna pro upravu je cca 2,5 hodiny, cena 2500,-
V případě jakýchkoli nejasností nás prosím kontaktujte.
S pozdravem,
T-Expert
tel. +420 603 213 097
info@t-expert.cz
www.t-expert.cz
Na spoustu rad zde z fóra jsem došel k závěru,že mi mefunguje imobilizér.Je na desce v levo u řidiče pod pojistkovou skříňkou.Vše ostatní co tato deska ovládá mi funguje.Po poradě s několika autoelektrikáři jsme došli k závěru,že imobilizer dostal špatný cod a nefunguje.Žhavení je na imobilizeru závislé a to tím,že pokavad imobilizér nepovolí start,tak se sice motor nažhaví,ale to je vše.Je připraven,ale nesepne se řídící jednotka,čerpadlo a palivové čerpadlo.Zkrátka,jako kdyby chtěl auto někdo ukrást.Takže mi nezbívá než ušetřit hezkou sumičku a nechat imobilizér programově aktivovat,nebo jej zakázat a ještě nastavit řídící jednotku motoru,aby pustila start motoru.Nevím co se stalo,ale v okolí nás bylo asi patnáct se stejným problémem.Tak nevím zda je radiové ovládání otevírání dveří a deaktivace imobilizéru výhra.Tak trochu koketuji s tím,že je možné,že mi imobilizér vyřadil z činnosti nějaký radiový signál,který má podobnou frekvenci.Na tomto základě mám docela strach vyjet,neboť se mi může stát,že odněkud už neodjedu.A tak si myslím,že tohle trochu pání žabožrouti nedořešili.Jo elektronika v autech ta nás zničí.Jinak přehrání programu cca 3500 - 5000Kč.Docela drahá sranda.Jindra
Dnes je 21.3.12
Prošel jsem spoustu dalších rad a pokynů.Takže moje zjištění je takové.Dálkové ovladání je radiové a imobilizér se aktivuje klíčkem ve spinací skřínce.Ta také dá příkaz řídící jednotce povolení ke startu motoru.Takže závěrem.Desky IMO v těchto vozech jsou poruchové a nikdo nedokáže s přesností určit,kdy Váš vůz neodjede kv§li této závadě.Nová deska přijde na 7000-12000kč a měla by být už bez problémů,neboť tento problém výrobce už vyřešil.Přesto jsem se rozhodl Imobilizér vyřadit a nechat jej na kartě IMO zablokovat a na řídící jednotce nastavit poivolení startu motoru.Dnes jsem našel firmu,která to dělá a s poštovným to přijde cca na 2700Kč.Chtějí poslat Kartu IMO a řídící jednotku a potvrzení o tom,že jste majitelem auta.V přiloženém souboru je informace a spojení na firmu,která se tím zabývá.Tak snad už budu brzy zase jezdit a snad bez obav,že někde zůstanu.
Dobrý den,
trvale odstraneni imobilizeru u tohoto vozu je mozne. Pro tuto upravu je nutne k nam privezt immobox a ridici jednotku motoru, ale take technicky prukaz kterym prokazete ze jste majitelem uvedeneho vozu. Doba potrebna pro upravu je cca 2,5 hodiny, cena 2500,-
V případě jakýchkoli nejasností nás prosím kontaktujte.
S pozdravem,
T-Expert
tel. +420 603 213 097
info@t-expert.cz
www.t-expert.cz