Ahoj dneska sem vymenil turbo za nove , pri vymene vse vycisteno egr ventil,turbo zalite olejem pred nastartovanim,vymenen olej, pri nastartovani ok.
po projeti sem zjistil ze mi to auto nejede porad jako bez turba, zacne too brat az ve 3500 otackach dokaze nekdo poradit ???
EGR byl uplne zalepenej takze nemam tucha jestli nim vubec neco prochazelo
Takze zavada nalezena nechapu jak se mi to povedlo ale mel sem otocene plechove tesneni na prirube z parohu do turba a kus plechu prekryval polovinu diry takze to ani jet nemohlo rozebrani opetovne a zase slozeni hodina prace ale koukam ze tady je uplne mrtvo
Takze problem vyresen zakoupene turbo (pry odskousene a serizene) u pana http://www.r-auto.cz/
turbo bylo opet vymontovano a po zjisteni ze naklapeci lopatky jsou po radné havarii a nebyli vubec vymeneny a jeste ktomu zadrene takze turbo se nestihlo ani roztocit pac nemelo tah. proste pana naprosto nedoporucuju po tydnu telefon neexistuje hruza proste. vymena naklapecich lopatek plus odkup stareho turba 1500,- i tak ma stesti ze me to vydlo lepe nez davat repasovat to moje