Stránka 1 z 1

Tavící se patice př. světlometu

Napsal: ned 16. bře 2014 11:50:22
od simon.simlik
Zdravím.
Máte někdo zkušenost, setkali jste se, či máte dobrou radu jak na tavící se patice u př. světlometu.
Jedná se o patici H7 pro potkávací žárovku, světlo je s čočkou.
Vždy se utaví + drát na L světle.
Poprvé jsem to zjistil cca před měsícem. Žárovka přestala svítit, jal jsem se tedy výměny přes podběh (bože jak já to zbožňuju), ale ouha, patice připečená k H7, všude takový bílý popílek, takže nárazník a lampy dolů, následná výměna patic.
Použil jsem keramické, jiné neměli. Cca měsíc a je to zase utavené na kabelu těsně před konektorem u žárovky.

K zamyšlení:
Vůz je vybaven el. přídavným topením (z výroby). Buď 1500W nebo 2000W, při jeho spínaní v zimním období, tedy než se zahřeje voda, dochází k takovému odběru, že světla pohasínají a zpod panelu přístrojů se ozve vždy při sepnutí a vypnutí hlasité cvaknutí, něco jako relé. Alternátor to zřejmě již nestíhá kompenzovat.
Bude potřeba repas nebo nový alternátro?

Světlo je opravované/zavařený zadní obal po ťukanci na předek. Je na něm nanýtovaný držák nárazníku a ten kus obalu světla ulomil. Mohlo dojít k poškození vnitřní el. kabeláže a to tak způsobuje tento problém?

Tavící se patice př. světlometu

Napsal: čtv 28. dub 2016 17:58:21
od jizat8
Sice asi pozdě ale přece ja mam megana 04 a řešil jsem to tak že jsem si koupil na přední světla odpory. Jeto patice do které zasuneš žarovku a pak drátký ktere zasuneš do stare patice ( konektoru). mamto přes rok a funguje ok